Mitt Liv.

twilight & new moon.

har nyss kollat på twilight, och den blir aldrig dålig även fast jag kan alla repliker. ^ haha.. nu har jag slagit på new moon. jag kollar nog på dessa bara för att jag vill se 4:de så himla mkt. jag bara längtar tills december nästa år. (A) haha..

josse kom förbi en vända idag, och vi tog en cigg. sen drog hon vidare mot sthlm.. kommer hem på tisdag någon gång, man vet aldrig när. :P haha ^

morsan ska ha massa folk här vid 6, så man lär väl utrymma lokalen eller nått. för hon räknade då upp en hel lunta som skulle komma, så jag får väl inte plats. haha ^ therese skulle höra av sig när hon kom hem ifrån ullared. blir väl runt 8 nångång kanske. man vet aldrig där heller. haha, (",)


vardagsrummet hemma hos josse och perra.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback