Mitt Liv.

godnatten.

kom just hem, var ut en vända med therese och mattias. men inget kul hände, så vi drog hem ganska fort igen, så här är jag. ligger under mitt sköna täcke, och ska snart stänga ihop datorn, för att sedan lägga mig till rätta och somna till gossip girl. =)

imon får vi se om det blir en vända till blge, eller inte. det visar sig om min pappa har tid eller inte. annars blir min bil ståendes en dag till, om inte fler. för han jobbar ju. =/ men ah, det visar ju sig!

man kanske skulle ta sig en vända med kameran någon dag, själv. och bara vandra, jag gillar ju inte detta då folk kryper omkring i buskarna men man kanske skulle prova det. haha ^ får se hur jag gör.

jag såg nått riktigt snyggt idag iaf! fy fan va livet är orättvist!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback