Mitt Liv.

gossip girl i min sköna säng.

ligger här i min säng, och har väl legat här sen jag vaknade runt 8, skönt som fan måste jag säga. eller inte, skulle inte ligga här om jag inte hade världens äckligaste mensverk, någon försöker slita ut mina inre organ. och den känslan vill jag inte ens att min värsta fiende ska behöva känna.

pappa skulle komma förbi när han slutar, så ska vi gå ut och kolla på min bil. för vi vet inte riktigt om det är kopplingen som har gått sönder. man kan ju hoppas att det inte är det. haha, för inte fan tänker jag lägga ut nå jävla 7000 svenska kronor på att byta den. dom pengarna har jag inte ens. haha..

igår när jag skulle dra till johanna så var jag precis på väg ut genom dörren så tappade jag datorn i golvet. men den klarade sig, men den sprack lite i skalet på sidan, men det var bara trycka dit det igen. haha, och nu känns det som att den håller på och brinner upp. men det är nog för att jag har den i sängen. och det kanske inte är så bra. ^ haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback