Mitt Liv.

hos josse.

 

sitter hemma hos josse just nu, när jag skriver detta. men jag har ingen lust att lägga ut det nu. utan det får bli senare då jag och josse är ute med therese. hon slutar kvart över 9. så då är vi nog ute och gör staden osäker.

när jag stack hemifrån så funkade inte vårat internet. vilket är mupp, men mamma fick låna min dator, jag som har mobiltbredband, behöver inte skrika när internet inte funkar, bara koppla in det. :)

i lördags när jag stack från josse, fick jag skrapa rutan med en cd skiva, för jag hittade inte isskrapan. så jag frågade pappa idag om han kunde ta med en ny till mig, så jag fick den idag. men när jag sulle lägga in den i bilen så låg den andra där. SPÖKAR det eller? :O fy fan, säger jag bara..

nej, nu ska vi lira lite tecken sex, spöa lite folk som flyger omkring! :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback