Mitt Liv.

känns som att det är lördag idag.

och det är nog mkt för att jag har vart hemma hela dagen. eller ja, iaf inte på jobbet. som jag inte längre har kvar, eftersom att sista dagen var igår. var iaf till smen idag, och till metall för att få lite klarhet i vissa saker, men det fick man ju inte även om hon skulle ha gett mig svar. sen var det ams som gällde för hela slanten, haha, guuud så kul! eller inte, men ska ta kontakt med Lars nästa vecka, för då är han tillbaka igen.

snart kommer väl morsan hem eller nått, och jag ska dra mig vidare ner till marnässkolan, ronja har fyllt 7 år, så då är det lite kalas å sånt. hann inte upp till kalaset hon hade för släkten, så jag drar på barnkalas :D haha ^ det var inte igår jag var på sånt. (A) haha..

får se vad som händer ikväll. ingen aning än så länge. men sånt brukar visa sig ganska fort :P haha..


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback