Mitt Liv.

kungarna.

sitter nu i min säng medans therese ligger på golvet, och kollar på kungarna. fy fan va jag mår bra av att se de programmet. jag skrattar så jag får ont i magen. dom är så sjuuuka så dom blir roliga. men den där erica hon ska bort, eller ja. hon kan ju lämna huset omedelbart. hon är den tråååkigaste människan jag sett på tv någonsin. bara gnäller och är ful! nårrlandhora som nemo skulle ha sagt! :P SKÄGG!

imon ska jag och mamma till mormor och käka lunch, för peo ville ha hjälp med nått. och jag kan tänka mig att det är tv:n i köket som krånglar, med tanke på att det är de felet jag fixat dom andra 50289 gångerna :P så jag lär väl ställa in kanalerna igen. om jag fixar det, inte det lättaste jag gjort. haha

nej, om man ska ta och se klart mina älsklingar nemo och jockiboy på tv:n. :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback