Mitt Liv.

ont i ryggen.

kan ju kanske bero på att man setat eller legat ner i denna säng nästan hela dagen, dock inte när jag vart på toa eller rökt, eller när jag var ner till bilen i 5 minuter. haha, men ah får ju skylla mig själv. hoppas smärtan i magen haer försvunnit tills imon, för jag orkar inte med två dagar av detta. =/ ingen lust till det, eller ork!

ska snart ta och stoppa i andra säsongen av Gossip Girl i dvd:n. och sen ska jag nog lägga mig ner riktigt, är inte bra att sitta så här, kan inte räta ut ryggen ordentligt. therese kommer ner hit imon, och lånar andra säsongen av Prison Break. haha, hon vart heelt fast i den där serien. och det var länge sen jag såg den, kanske ska börja på den sen efter gossip. :) haha, jag kan ju se alla mina filmer och boxar hur många gånger som hellst. gör mig inget att jag sett dom, för man kan göra andra saker under tiden, utan att egentligen missa något. ^

nej, gossip var det!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback