Mitt Liv.

ska snart iväg.

så jag passar på att kasta in ett litet inlägg innan jag ska dra. ska köra lalla till bärket, och sen ska jag hem för att se kungarna. dom är ju som ni kanske förstår, kungar! finns ju inge bättre program än det just nu. haha, dom är verkligen veckans höjdpunkt. jag bara älskar nemo och jockiiboy.

idag har jag inte annat än kollat på tv, har sett ett avsnitt av gossip girl, ett av 90210, och två av true blood. sen har jag sett lejonkungen, och camp rock 2. haha, film är ju livet. (",)

imon ska bilen in, och jag får den inte fören på fredag. och nästa vecka ska en ny sterio installeras. :) kan bli kanon, och snart ska väl dom där hemska vinterdäcken på. sen lär jag köpa nya sommardäck. usch!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback