Mitt Liv.

ska till borlänge.

sitter nu startklar, ska till borlänge med tvillingarna, hugo och josse. :) vet inte va jag ska ha, men måste ju kolla lite om dom fått in nå nice, eller om det bara är äckliga höst färger på allt. jag blir fan illamående av allt som är brunt å sånt. :O va är det för depp kläder. :P haha ^

sen när jag kommer hem så ska jag och pappa kolla in bultarna på min bil. :P det är väl lika bra det. + att jag måste fixa nya vinterdäck, annars kommer jag inte framåt, för bilen ville inte ha dom jag har köpt. så roligt var det med det. :P haha ^

har lite ont i mina ben idag, eftersom att jag dansade zumba igår, i 45 minuter, jag har aldrig hållt ut så länge när det gäller nått. och då kunde jag inte stegen, utan jag började lära mig lite. :P haha ^

nej, man kanske ska pissa innan. :P C YA!



den bjur jag på! :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback