Mitt Liv.

lugn dag idag.

och det är ju skönt det! :P

äntligen har dom börjat visa alla serier i USA igen, så man har något att göra om dagarna. :) haha, plus att dom har lagt upp Justin Bieber ♥ filmen, så den har man nyss glott på. men tro inte att bara för jag har den på datorn så betyder det inte att jag inte kommer köpa den. för det kan jag lova att jag kommer, oavsett vad den kostar! :P

var ut till johanna på förmiddagen och hälsade på, och ska väl snart ut till henne igen, när hon vill svara i luren. :P haha ^ hon verkar ha lite problem med det igag, kan man ju tycka. haha ^

sen har jag vart upp en vända på elgiganten med therese och hugo. och nu är jag tillbaka hemma, funderar på om man ska ta och slå på ett avsnitt av One Tree Hill. ♣


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback