Mitt Liv.

dax för lite uppdatering kanske.

min morsa har min blogg som startsida och tycker att jag inte har uppdaterat på länge. så det är väl dax att göra det. haha ^ kan nog hälla med, det börjar bli lite mellanrum mellan mina uppdateringar. och jag som i början var noga med att uppdatera varje dag iaf. haha ^

sitter iaf nu i min säng och tycker synd om mig själv. har så fruktansvärt ont i halsen. kan inte svälja utan att det gör ont. :(

dom senaste dagarna har jag blivit helt fäst i den där lilla 17 åringen Justin Bieber. :P läste ut hans bok för inte så länge sen, och nu vill jag bara se hans film. :) har även kollat på dom två avsnitten som han är med i av CSI. riktigt duktig skådis måste jag säga.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback