Mitt Liv.

hemma hos johanna.

sitter i johannas kök och skriver lite.. :) vi skulle ha beställt en klänning åt henne från sivletto, men dom verkar ju vara utvecklingsförstörda. har man en butik som både finns i sverige och utomlands så ska man väl för fan kunna visa storlekar som en annan fattar. =/ eller tycker ni jag har fel? haha

har vart iväg och lyssnat när jonas lira gura och sjöng, har är ju riktigt bra på de där. jag filmade lite, så ni får se det imon. :) kanon bra måste jag säga, synd bara att alla kom när han började och gick när han slutade, så de där cafét kan inte gå så bra. haha ^

ingen aning om vad som händer nu, om man ska ta och åka hem, eller om man ska vara ute, det är frågan! :P sånt som visar sig senare kan man ju tro. börjar iaf bli lite smått hungrig, och funderar på vad man kan göra åt saken, vet ju att man kan äta, men VAD? :P

fick min nya kalender idag, och fy vad nöjd jag blev med den. :) kommer alltid köpa sådana, skiter i att dom nästan kostar 300 kr, det är det lätt värt. man kan ju ha kvar dom! kanonish.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback