Mitt Liv.

kastar in ett inlägg innan jag blundar.

är så fruktansvärt förkyld så jag håller på och går åt. =/ inte roligt alls detta med snor i hela skallen. haha ^ tur nässpray. fina grejer de där, så man slipper vakna med lungorna bredvik kroppen.

nu vet jag vad min nästa tatuering ska bli, och den ska perra rita upp åt mig. det kommer bli hur bra som hellst. det kan jag lova, utan att jag ens har sett den. ^ haha..

håller nu på och laddar ner grammis galan från förra året. jag älskar sånt, varför är inte jag känd i USA så jag själv får gå på dom, än att se dom hemma, med dålig kvalité och på liten TV? haha..

var till borlänge idag med therese oxå, men som vanligt hittar man inget. inte av det man ska ha när man åker dit iaf. :P skulle ju ha med mig ett par snygga sneakers hem, men vart ett par leggings istället ^ haha.. väldigt lika (A)

nej, nu ska jag allt ta och sova lite. får la se hur jag mår imon.. kanske drar en vända på gymmet. (kan ju behövas (",)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback