Mitt Liv.

sågmyra.

imorse ringde johanna och behövde mig hjälp, fick köra iväg dom till skolan. sen drog vi en frulle på donken och snackade lite. drog mig vidare hem till josse sen, där det bar fucking 11 grader inne, inte OKEJ!

men vi drog ganska precis när jag kom, vidare till sågmyra för att kolla om dom hade nå skor att erbjuda, och det kan ni ge er fan på att dom hade. :P haha.. så jag fick med mig ett par hem, sjuukt snygga fan! :)

när vi kom hem kastade vi i oss lite käk och kollade på 90210 två avsnitt. hur bra som hellst, men man får ju liiite kli på den där hemska emelie! :P haha ^

när johanna slutar ikväll ska jag nog ut till henne och hjälpa na lite med hushållet. haha. så snäll som jag är! ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback