Mitt Liv.

pappa 50 bast igår.

igår var man hemma hos pappa och firade honom, han fyllde ju 50 år. :) så det blev smörgåstårta, och fan så gott det är. haha, ska dit igen och trycka en liten bit hade jag tänkt..

efter det drog vi till örebro och handlade lite, hittade inte nått nästan, men fick med mig hem ett par armband. :) alltid något, sen drog vi genom linde hem, och hälsade på walter.

nej, nu ska jag se till så jag får ner sista avsnittet av vampire diaries, så jag kan kolla på det innan jag drar vidare till pappa, måste bara tvätta mitt fläckiga ansikte innan, annars kan man fan inte gå ut. :P haha ^

senare ikväll har jag ingen aning om vad som händer, mina vänner drar till sthlm... så jag får la hitta på nått annat att göra, än va med dom. ^ haha...


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback