Mitt Liv.

hjälpt sandra.

drog till sandra ganska tidigt imorse, så när jag kom hit vart det lite 90210.. sen hämtade vi hugo på dagis. :) tillbaka hem till henne och käkade lite, och så kollade vi på Ellen Show. haha, klockrena Ellen. hon är fan min nya idol. haha ^ fy fan vad jag garvade!!

när det var slut så var det bara packa in i bilen alla jääävla burkar och skit sandra skulle ha med sig, för vi skulle panta. haha, hon pantade fö fan för över 200 kr tror jag. :P haha ^ mkt trevligt. (",) sen drog vi hem till johanna en vända och hälsade på, vart ett avsnitt av gamla OC då! :)

och nu är jag tillbaka hemma hos sandra, och har precis kollat när hon och kurre har satt upp en rullgardin så hugo kan sova inat. :P haha ^ plus att jag har dammsugit hela hennes lya, hade tråkigt med några gruskorn under fötterna ^ haha

snart blir det nog sofias änglar skulle jag tro. :) sen ska jag nog hem och käka lite!! :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback