Mitt Liv.

nu är mars äntligen här.

då kanske denna snö kan ta och försvinna så man kan gå utan att slå ihjäl sig? haha ^ jag gillar inte snö, fy fan. vem kom på det? det borde vara dödsstraff på han/hon.. (",)

igen aning om vad man ska hitta på idag, ska nog kanske köra josse till jobbet. sen har jag ingen aning.. det är sånt som visar sig. ^ tvätta lite, så man kanske har nå rena kläder när det behövs. :P haha..

fan, jag skulle vilja ha en ny TV bänk, så man slipper denna man har nu :P haha.. skulle ha köpt en sån större byrå, än den jag köpte då har man kunna haft tv på den, tillsammans med dvd och förstärkare. :P men nu är det försent, kan ju inte köpa en till nu. ^

nej, om man kanske skulle ta och käka lite frukost. :) känner mig lite hungrig. ^


får ju inte glömma gratta Justin Bieber idag, 17 år! :)





Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback