Mitt Liv.

solen skiner.

fy fan va skönt med en stor runt gul fläck på himelen. :) kan inte bli bättre, det är ju fan inte ett enda moln där uppe heller. :P haha ^

igår var vi iväg till sågmyra och kollade in lite kläder, men det var så fruktansvärt kallt där inne så man fick inte lust till nått. men vi tog kupolen på vägen hem. och där hittade man ju lite. ett par skor från HM, och ett halsband från glitter. :)

igår såg jag en sån snygg OnePiece, jag måste ha den. ska bara ta reda på hur dom är i storlekarna innan. :P haha ^ så man inte ser smällfet ut i dom, haha ^

idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. det är sånt som visar sig. :) kanske ska ta sig ett zumba pass. :P haha. ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback