Mitt Liv.

Den första kvinnan på jorden, borde dö. :P

Inte nog med att an hostar lungorna ur sig, eller att man har så mkt slem i halsen att man kan dela med sig till en hel armé, så lider man av mensvärk också. Det känns som att någon dåre vill döda mig, typ slita ut mina ägg, eller nått.. Det är inte okej, jag gör det ordentligt snart, så jag slipper denna smärta. Och är det som dem säger att den där Eva käkade det jävla äpplet och Gud tyckte att ALLA kvinnorna skulle straffas för det, då äre nå fel. Eftersom att kollektivbestraffning inte är snällt. =/ haha.. ^^ 

Kom just ur duschen efter mer än en timme på golvet där inne. ^^ haha, jag orkade inte stå, så jag satt ner istället. Man får inte vara dum heller. ^ 

Får se vad man orkar göra idag. Igår gick jag upp och ned för trappen en gång och höll på att dö, mina lungor ville upp, så jag tror jag inte ska ut iaf :P haha ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback