Mitt Liv.

På scen tillsammans med Billy!

Det gick hur bra som helst att jobba igår. Dock var det lite väl mycket folk för vår kassa då det inte fanns någon växel, och vi hade tre kassor öppna. ^ Men ah, det gick bra. Och det var riktigt kul att jobba på en lördag. (A) 
 
 
På kvällen hämtade jag upp min älskade vän, Sara. Och vi drog vidare till Tony för en pizza, men blev en rulle. ^ haha, sen betalade vi in oss på området och hittade på lite roliga människor. Johanna och barnen var där, för att se Youngblood. =/ Efter dom var det BYZ, och han var faktiskt ganska bra, bättre än jag minns honom. haha.. 
 
-
 
Ännu senare på kvällen satte jag och Sara oss vid hennes mamma och sångaren i Billy, och det samtalet slutade med att jag typ 40 minuter senare stod på scenen tilllsammans med dem och filmade både dom och publiken till deras kommande reklamfilm. ^ Dagens goda gärning. =D 
 
 
Nej, nu ska jag ta mig en ballerina, eller två och sedan slå igen mina ögon ett tag. =/ Var hemma typ 4 inatt, och vaknade redan klockan 9. Så fem timmars sömn är inget jag rekomenderar. ^^ 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback