Mitt Liv.

Hemma efter en dag på jobbet.

Det är sjukt vad tiden har gått fort. Jag hade fyra veckor på DollarStore, och imorgon gör jag min sista dag. Det är med tårar i ögonen som jag skriver det, då jag verkligen har haft hur kul som helst. Underbara människor att jobba med, och full rulle hela tiden. Ingen dötid inte. 
 
Jag och Elin stod och märkte på lagret idag då hon upptäckte att jag märkt alla varor efter papperet, men inte efter datorn, så hon och Annette fick märka om allt. ^^ Synd om dom. (A) Själv hade jag kassa två nästan hela dagen, vilket har varit super kul. :) Och imorgon bjuder jag mina arbetskamrater på tåååårtaaaa.... =D haha.. 
 
På lördag ska jag jobba tillsammans med Madde och Anna. Sedan vet jag inte om jag får något mer där, vilket jag verkligen hoppas på. :) 
 
 
 
BTW, det kommer komma upp en ny design här idag, om min kära vän är snäll.. (A) Vilket hon alltid är. ^ 
 
 
 

Comments
Mickan - / My Life In My Words säger:

Din vän är alltid snäll, och hon har nu lagt upp din design, samt fixat arkivet. Vilket jag självklart kommer fixa månad för månad :) ♥♥♥

Svar: Tackar =) ♥

Postat: - URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se



Mickan - / My Life In My Words säger:

- Så lite så :) ♥

Postat: - URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback