Mitt Liv.

Barnvakt.

Jag sitter hemma hos Johanna och är barnvakt. Ska med andra od sova här, då hon jobbar natt. Har precis gjort läxan med Ronja och låtit Tindra läsa en sväng också. Nu har jag kastat dem i säng, dock kommer det nog ta ett tag innan dem sover, men det är sådant man får räkna med när dem är i den åldern. ^^
 
Hela dagen har jag legat i min säng och glott i taket eller sovit. Och det har vart hur skönt som helst. haha, jag tog igen mig då jag ska upp och jobba imorgon, börjar 8 till 14, en fin tid. :)
 
Nu ska jag titta på Stalkers på trean. Ska se vad dem sätter dit för äckel idag, förra ggå var det en som dränkt sin 11 månader gammal son. Förbannade idioter!!!!!
 
Ronja kom precis på att vi glömt hennes tandställning, men ack då åkte den i. ^^
 
I morse hade jag 15 sms från samma människa, Fialia hon hade tydligen haft tråkgt. Alla vill ha en bit av Marielle ;)
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback