Mitt Liv.

Beställt julklappar.

Har precis lagt in en beställning på julklappar, till mina familjemedlemmar. Kanske ska fira jul i Norge detta år, får la se hur det blir med den saken. Det vore faktiskt lite roligt. =) 
 
Igår var jag i Örebro tillsammans med två till och handlade helgens outfit. Jag kommer vara snyggast på placet =D haha.. Har även inhandlat alkohol, så allt är i stort sett klart. Ska bara låna Alex' krustång. Sen är allt klart. Jag inhandlade ett armband med ett par solglasögon, skiit snygga. :) haha .. Vi käkade på Max när vi åkte hem, och jag måste säga att dem är bra lustiga där. Inte fan visste jag att man kunde beställa ett sallandshuvud med en hamburgare i. ^ haha, idioter. 
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback