Mitt Liv.

Dålig uppdatering.

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har jobbat typ hela veckan. Var ledig i tisdags, men då hade jag massa annat för mig. Dock jobbar jag idag med så hinner egentligen inte uppdatera, men jag tog mig en liten tid. ^ 
 
Jag ska åka till norge över jul, så det ska bli intressant då jag alltid firat med mamma och pappa annars. Så iår blir det nya saker jag får uppleva, plus att jag får se oslo, som jag inte tidigare fått. ^ haha, tror jag. Jag har iallafall inget minne av att jag varit där, men man kan ju inte minnas allt. (A) 
 
Nej, om man kanske skulle ta och dra på sig lite arbetskläder och bege sig mot willys för att inhandla en matlåda, då det kom lite hastisgt att jag skulle jobba. ^ Tror det blir en pasta med fyra ostar. =) haha 
 
Bjur på en bild. (",) 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback