Mitt Liv.

Elgiganten.

Sandra ringde och väckte mig, för första gången någonsin. ^ Annars har det alltid varit tvärt om, men nej inte idag. Hon undrade om jag ville följa med till Elgigantenm för hon ska köpa nån jävla kaffemaskin. haha, jag fattar mig inte på henne, hon dricker inte ens kaffe. ^ Precis som när hon storhandlade för nått år sen, då köpte hon senap, fast ingen i hennes familj äter det, men hon tänkte på mig, om jag nångång skulle vilja ha det. ^ haha , lustigkurre det där. 
 
Jag börjar jobba klockan ett, och slutar halv 8 ikväll. Det är jag och Ylva som stänger stället. Och det kommer nog gå hur bra som helst. Det gjorde det igår, så då är det klart att det gör det idag. :) Igår hade vi noll i diff, och då kan man inte bli annat än glad. Trudilutt
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback