Mitt Liv.

Frukost hos Sandra.

Det är inte bara mat man får där, utan även frukost. Hur underbara vänner har man inte? Både jag och Therese åkte dit imorse och gottade i oss frukost. Melle var på mer lekhumör än på ätahumör. :P Det är väl så när man är liten. ^ När vi hade ätit klart fixade Sandra mitt hår, så nu har jag krusat det igen. Och vi avslutade dagen där med filmen Vägen Ut. Dock hann inte jag och Therese se mer än tills dem slår ihjäl en av dem intagna. ^ haha.. 
 
Jag köpte mig tidningen som hela bestod av Justin Bieber, och det störde mig återigen att dem sätter honom på två sidor. Vilken sida ska man ha på väggen, man får ju fan beslutsångest. ^ haha, Äh, jag ska nog fixa en till. Det ska ni allt få se, det vore ju dock inte första gången jag gjorde en sådan sak. ^ haha... 
 
Vi hann precis tillaka till stan för att ta en kaffe med Johanna på engel, sen var hon tvungen att åka till skolan, och jag hamnade här. 
 
Har fått mig en AVI så jag ska ta och hämta ett paket efter klockan 5. =P Jag vet redan vad det är i, men det ska bli kul och se det iallafall. ^ På tal om det paketet, jag ska nog ta och slå in lite julklappar nu, när jag ändå inte har något att göra. Sen ska jag ta och måla om mina naglar då dem ser förjävliga ut. =/ 
 
 
 

Comments
felicia säger:

Var köpte du den tidningen?? Glad för svar :)

Svar: Jag köpte den på en vanlig ICA butik :D

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback