Mitt Liv.

Hello, you fool I love you! C'mon join the joyride.

... Den här dagen har jag att komma ihåg med blandade känslor. Mycket har hänt idag då jag och Johanna var iväg och besiktade hennes bil. Det är alltid en upplevelse, man vet aldrig med hur många tvåor hon får, men denna gång var det dock bara 5 stycken, som var ganska simpla och det var nog skönt. :) 
 
♥ 
 
Jag vet inte vad jag mer ska skriva, vet dock inte vilka som läser min blogg. Därför är det ganska känsligt, men för att jag själv ska minnas detta så ska jag nog försöka iallafall. ^ The time we had togheter was amazing, and i don´t wanna forgette that. H fick mig att le, samtidigt som det kom en del tårar, men jag vill minnas allt. Hoppas iallafall att allt kommer ordna upp sig. I will miss u, but we could never happen. 
 
♥ 
 
Hittade bland det roligaste jag sett på bra länge i en tidning idag. ^ Ska dela med mig. =P 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback