Filmer / Serier / TV.

Johan Falk - Kodnamn Lisa

Har precis sett den sista Johan Falk filmen, och jag kan bara upplysa om att jag har högt blodtryck och svettningar samt hjärtklappning. ^ haha, fy fan.. Det måste vara en av sveriges bästa filmer, NÅGONSIN. Den var bra från första sekund till sista, och jag kommer garanterat att se den en gång till idag, preci när jag går och lägger mig. :) Joel Kinnaman gör ett sådant bra jobb att jag ryser när jag ser det. 
 
Jag har varnat min mamma som redan har högt blodtryck att hon måste ta alla sina mediciner före innan hon ser den, för att det är så påfrestande. Jag kunde fan inte andas under filmen, så jag måste ha det nya världsrekordet på att hålla andan, då jag höll den i över en timme och fyrtio minuter. ^^ haha..
 
Dock finns det inte svensktext till filmen och dom pratar en heldel annat språk, som inte jag förstår. ^ Men filmen var bra iaf, och jag bjuder på nån minut här nere. =) haha 
 
 
 



Dom 12 nyaste Johan Falk filmerna är baserade på en riktig infiltrtatös som bor någonstans på vårt runda jordklot, och har ett högt pris på sitt huvud. Det är bara ett bevis på hur det svenska rättssystemet fungerar. Ibland undrar man vad poliserna tänker med. =/ 
 
 
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback