Mitt Liv.

Kom nyss hem från jobbet.

Jag har jobbat idag. :) Riktigt kul att vara tillbaka på muppstället, där ingen av oss är normala. ^ Jag och Mallan började med att ställa ut nästan alla hennes hårfärger, så nu finns det en hel del där ute. Bättre dem är där än ligger i en av femmorna på lagret. Sen var det bara att bege sig till kassan och sitta där en timme. Ännu roligare. =D Allt gick hur bra som helst, vi fick ut nästan alla kökskungen vagnarna, blev typ två kvar. ^ 
 
Som ni alla kan se så har jag fått mig en ny design, av min underbara vän Mickan. Jag skulle kunna ge henne en kyss för att hon står ut med mina krav. ^ haha, har allt hört hur svettig hon kan vara när hon ska till och visa mig hur den blev, men jag blir lika glad varje gång. Så hon borde egentligen inte vara nervös. ^ haha.. 
 
 
Hur har er dag varit? 
 
Fy fan vad dessa är goda. ^ haha

Comments
Johanna säger:

Ja fast det är inte så längesedan jag åt, så det får vara så :)

Postat: - URL/Blogg: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se



Mickan - / My Life In My Words säger:

Haha jag behöver ingen kyss, :O En kram räcker gott och väl, haha! :D Ja lite nervös gör du mig, men jag är ju lättad att över att du är nöjd varje gång. :) ♥

Postat: - URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback