Mitt Liv.

Lunch!

Tog mig min lunch nu, då jag inte kunde göra det tidigare på grund av att det satt butikskontrollanter och poliser inne i fikarummet. ^^ det är väl så när folk ska försöka snatta. Idioter. :| det som stör mig mest är att han gick i min kassa, och var hur trevlig som helst. Usch för sånna människor.


Jag fick hjälp av pappa precis när jag började idag, med att hänga upp halsdukar och mössor. ^ haha, snäll min pappa är. Allt gick så mkt fortare. Han borde vara med mig jämt. (A) haha..


Angelica håller på och rensar hela lagret, så snart kan vi dansa linedance där inne. ^^ hon är så duktig när det kommer till att dirigera.


Maten ser mest ut som en spya, men den är god. Fläskfilé och ris. MUMS!!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback