Mitt Liv.

Mammas alla sladdar.

Jag och mamma gjorde ett ryck i lyan imorse, med både städning och tvätt, vilket kändes skönt när det var klart och allt var på sin plats. ^ Dock ser det bara ut så i en kvart här, då vi är familjen kaos, tillsammans. :P haha ^ När vi var klara tog vi oss en vända på dollar och tro det eller ej, men mamma handlade en kasse där ifrån. Hon skulle ha en sjal, inget annat, dock pröjsade hon över 400 där inne. ^ haha.. Sen tog vi oss en vända på rusta, och det blev lite där med ^ 
 
Jag har spenderat typ hela eftermiddagen bakom mammas tv, så nu har jag kopplat in allt åt henne, och hon kan nu surfa via datorn i tv:n, och lyssna på tv ljudet genom förstärkaren, vilket hon inte har kunnat hittills. ^ Men nu är det fixat, och jag är så stolt över mig själv att jag lyckades utan att få ett utbrott. ^ Sen hade pappa en rauter som jag kunde få då vår är mupp, eller ja, jag trodde det ^ Sen har jag fixat mina egna kablar som inte heller är lite, men nu är det ordnat. :) 
 
 
 
#160Dagar kvar tills jag få stå i globen till ljudet av JB. ♥ 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback