Mitt Liv.

Middag hemma hos Sandra.

Tur man har snälla vänner som ringer en och bjur på mat. ^ Sandras underbart goda hönökaka är så hemskt god att man skulle kunna äta ihjäl sig. ^ haha, dock lever jag , så jag lyckades behärska mig. (A) haha.. Det är världens liv här hemma, två hundar och tre ungar som alla leker samtidigt, det vil säg, inte en lugn stund. ^ haha..
 
Jag sitter här och gör Sandra en tjänst, hon har inte uppdaterat sin iPhone sedan hon fick den så den behöver verkligen en uppdatering. ^ haha, så sitter väl och försöker göra det, dock kommer det ta ett tag.
 
Kopplade in datorn i tv:n hemma, så jag fick lite större skärm. ^

Comments
Johanna säger:

Bli bjuden på mat är aldrig fel :)

Postat: - URL/Blogg: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se



Johanna säger:

Haha nej precis! :) nästan så jag blir hungrig igen :)

Postat: - URL/Blogg: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback