Mitt Liv.

Min JB vägg.

Jag fixade till min vägg med alla Justin Bieber bilder, bytte ut dem gamla och satte upp lite nya. :) Jag ska ge bort dem andra till Ronja och Tindra, så jag tror att dem kommer väl till användning utan mig. ^ Även om det skär lite i hjärtat så gör jag en god gärning. haha (A) Jag fixade även upp en till tavla med honom, så mitt rum blev en aning mörkare, men ack så snyggt det blev. 
 
Plus att jag har hämtat ut paketet som innehöll två julklappar, en till mormor och en till mamma. Det är inslaget och klart nu, och jag har redan 4 paket. =D Ska bara komma på vad jag kan ge min far, och Peo. Sedan är det väl bara och köpa lite smått och gott och slå in. ^ haha. Det brukar alltid vara jag som ger bort flest paket, och jag som har minst pengar. haha, men det får man ta. Är bara jul en gång om året. ^^ 
 
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback