Mitt Liv.

Popcorn eller Pizza?

Har precis kommit hem efter två timmar på bion. Jag och mamma var och såg sista och finalen på Twilight, det vill säga Breaking Dawn - Part two. =) Den var bra, men det finns ju inget som slår boken. Jag blev lite besviken faktiskt då dem, kanske inte gjort om handlingen, men flyttat omkring viktiga delar. =/ 
 
Det finns iallafall en sak som var riktigt rolig på bion, kvinnan bredvid mig fiskade upp en pizza kartong när filmen började, och spanade omkring sig för att se om någon såg henne, sedan åt hon upp hela. Jag höll på att skratta ihjäl mig, men var tvungen att bita mig i tungan annars har min mamma dött. Sen tryckte hon i sig ett helt pringels rör, vilket bara gjorde mig äcklad. =/ haha.. ^ Mammas granne däremot hade tydligen en glugg stor nog för att få in en bandspelare, och mitt i filmen vråla han 'film jävel' haha, bra kul. =P 
 
♥ 
 
Har jobbat idag, och jag är riktigt stolt över mig själv för det jag hann göra på dem timmarna jag var där. Vi fick typ 16 pall med varor idag, och lagomt till att dem skulle dra in dem gick jag till kassan och sedan gick jag hem. =P Imon ska jag tillbaka, och göra några timmar, 13-19.30, en underbar tid om ni frågar mig. ^^ haha.. 
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback