Mitt Liv.

Rikard min vän. ♥

Min äckliga motorlampa började lysa på bilen, så ringde upp Rikard på en gång och bad honom fixa det. Han gjorde ett gott försök, men lyckades inte helt. Men han skulle ta och byta min tomgångsmotor på bilen, så problemet ska väl vara löst snart, hoppas jag. =P 
 
Vad skulle jag göra utan honom när det kommer till bilar? =/ Jag är heelt hjälplös, då jag inte kan speciellt mycket, men är iallafall villig att lära mig. Så jag hänger alltid med honom i garaget, och är absolut inte rädd att få smuts under naglarna som många andra tjejer är. Rikard brukar alltid säga: 'Du är ingen tjej.' Och jag kan nog hålla med honom om det. För går jag ner i garaget med hela och snygga naglar grter jag inte om jag går där ifrån med 9 mindre. ^^ haha 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback