Mitt Liv.

Sorry för dålig uppdatering.

Jag har ahft lite att stå i idag. Jag och mamma var iväg och handlade imorse, och det blev typ allt annat än det vi skulle ha. När vi ska handla mat så blire aldrig så, men vi fick med oss lite iaf. ^ haha.. Morsan handlade en hel årsförbrukning av duschcream, vad nu det ska vara bra för, och typ 4 tandborstar. =P 
 
Min TV har brakat samman och jag börjar snart gråta. Mina filmer är mitt liv, och nu kan jag inte kolla på dem. Hur störande tror ni att jag tycker att det är? =/ Fy faaaan... 
 
Fick återigen en AVI med posten, så var upp och hämtade ut paketet. Det var Justin Bieber's parfym Girlfriend, och den luktade så jääävla gott att jag ville hälla hela flaskan över mig. (A) haha.. Fick med en dataväska ocksåm bild kommer längre ner. :D 
 
Jag var till pappas jobb så min kusin fick vara så snäll och byta olja åt mig i bilen. =D Det gick hur bra som helst förutom att dem var tvungen att tömma bilen på vattnet. =/ Vilket kostade mig typ 6 liter glykol sen. Men det var det värt. ^ haha.. 
 
Nu är jag hemma igen och har gett upp tv:n, samt fixat i ordning på mina JB hyllor. Kanon bra blev det. 
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback