Love / Hate.

Veckans Love / Hate.

 
Min nya tv. Min andra lilla 32" tv brakade samman totalt för någon dag sedan, först började den krångla sen startade den inte alls. Så jag fick nog och köpte mig en ny, en Philips 42", mycket bättre mycket större. Jag kan till och med surfa på nätet på den. ^ haha, hur bra är inte det om man inte orkar plocka fram datorn? ^^ Fast å andra sidan kostade den 6000 kr, så jag är glad det fanns massa nymodigheter på den. (",) Och ett extra stort plus är att jag slipper min box på sidan av, då jag har den i tv:n. =D
 
Girlfriend. Justin Bieber's nya parfym luktar så sjukt gott att jag dör. Jag vet inte vad jag mer ska säga än att den faktiskt luktar 200 gånger godare än Someday. Även om den luktar gott, så är Girlfriend så mycket fräschare i doften. Nej, jag är nöjd med den, plus att jag fick med en dataväska på köpet. ^ haha 
 
Julmust. Det finns inget jag tycker om angående julen och dekoration, det kommer inte in en enda julsak i mitt rum, och så kommer det förbli. Dock älskar jag julmust och pepparkakor, och det är bra att det bara finns en gång om året. ^ Annars skulle jag vara formad som en flaska och hudfärgen skulle vara brun, vilket inte skulle gillas ^ 
 
 
Internet. Vårt internet är inte som det ska vara, jag trodde först att det var vår rauter, men jag tror att jag har hittat felet, då det kommer stunder som gör att det inte vill funka oavsett hur mycket vi startar om det, eller ber vår leverantör att göra det. Men nu såg jag hur sladden såg ut, och jag tror att det är det som är felet. Så imorgon hoppas jag att det är fixat, även om vår rauter har några år på nacken. ^ haha 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback