Love / Hate.

Veckans Love / Hate.

 
Justin Bieber. Jag behöver egentligen inte ens lägga in honom i detta inlägg då jag tror att ni flesta redan vet om att jag avgudar den lilla grabben. ^ Hans musik spelas flitigt i mina högtalare, hans parfym används dagligen och hans böcker läser jag så ofta jag hinner. Det bästa av allt är att det är 168 dagar kvar tills jag få se honom live i globen, tillsammans med min vän Mickan. Det kommer vara ett ögonblick jag kan leva hela livet på. 
 
DollarStore. Det känns skönt att vara ute och arbeta igen, och speciellt på ett ställe där jag trivs. Precis som Annette sa i början, 'man måste vara lite galen för att passa in där.' Och det är precis något som jag är. Det är faktiskt första gången som jag kan tycka att det är kul att gå till jobbet, även om alla har sina dåliga dagar. ^ 
 
Johan Falk. Dem nya Johan Falk filmerna blir fan bara bättre och bättre. Dock är jag liite ledsen över att Joel Kinnaman inte är med så mycket i dem, men jag får la överleva. ^ Det händer mer saker i dessa än i dem första. Plus att det inte bara är massa saker utanför hans familj, utan även händer lite i den också. :) 
 
Kylan. Det finns van inget värre än denna kyla som är på våg. Jag är absolut ingen vintermänniska och det kommer jag troligen aldrig att bli heller. Vinter, kallt och jävligt. Nejtack, jag vill ha sol och varmt. Dock tror jag att jag bor på helt fel ställe för att få det jag vill ha. ^ haha. Det värsta är ju när man ska skotta fram bilen, =| USCH!!! 

Comments
Mickan - / My Life In My Words säger:

Att inte jag fick vara med tycker jag är lite elakt :P haha! Jag borde ju få mig ett alldeles eget Love it inlägg :D haha! ♥

Postat: - URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback