Mitt Liv.

CSI New York.

Ligger hemma i min soffa och sväller efter måltiden med mamma. Jag förstår inte varför vi ska envisas med att äta innan vi ska handla, då vi aldrig kommer från affären med mat, utan bara massa annat skit. ^ haha.. 
 
Idag ska Mikaela börja med min nya design, så vi får la se vad hon hittar på för något, jag har haft några önskemål, sedan har hon fria händer, som vanligt. =) Jag litar på henne, och vet att hon är bra på det hon gör. Så det finns inget som kan bli fel. ^ 
 
Har dem senaste dagarna haft ett CSI maraton, och är nu på sista boxen, av dem jag äger. Sen blire det nog att kliva in på NAVY CIS, det är ju också guldvärt. ^ haha.. 
 
Hans ögon, man drunknar. 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback