Mitt Liv.

Mini semester.

Imorse när jag vaknade packade jag min väska och styde bilen mot Gimo. ^ Sitter hemma hos Mickan, min underbara vän som hjälpt mig med designen när jag ville slita av mig kalufsen. Tur jag haft henne sen dess, annars hade jag vart ganska flintskallig vid det här laget. ^ haha.. 
 
Vägen hit var helt okej, förutom att dem valde att bygga om den mitt i allt, så det blev en omväg på typ 2049 mil. Idoter, annars var det bra. Och det gick ganska fort faktiskt. Iallafall fortare än jag trott från början, då jag hade noll koll på vart jag skulle. (A) haha.. 
 
Pratade en stund med Fialia i luren när jag var på väg, och egentligen finns det inte så mkt och säga om den tjejen mer än att hon är underbar. ♥ Hon vet mkt väl vad jag tycker om henne, så det är inget jag behöver skylta om. 
 
Får la se om jag hittar hem imon lika enkelt som jag hittade hit. ^ haha, om inte annat kan jag gör en kul grej av det hela. haha, för det är ju vad det kommer bli. 
 
Har precis sett Happy Feet , och den var helt underbar. =P Måste nästan ta och se ettan nu bara för att jag har sett tvåan. ^ haha.. 
 
 
Godnatt på er. ♥ 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback