Mitt Liv.

Nytt tanklock.

Igär när jag åkte hem från Mickaela skulle jag stanna och tanka i Sala, vilket jag aldrig mer kommer göra då dem bara höll på och krångla med mig. Först påstod maskinen att mitt kort inte gick att läsa eller att det var felvänt. Men det kunde dom glömma att det var, så i ren frustation åkte jag därifrån, utan att sätta fast tanklocket, så det flög ju i väg, och jag hittade det inte. =/ haha.. 
 
Det regnade inte hela vägen hem, men en bra bit. Plus att jag sen höll på att hamna i Västerås, vilket då hade blivit en sjuukt lång omväg. ^ haha, jag var så trött att jag höll på att dö, men det var skönt att sen komma hem. 
 
Har precis kommit hem från en vända på Mekonomen, så nu har jag ett nytt tanklock, och jag är glad. ^ haha.. 
 
Har precis skrivit en liten del på nya kapitlet, men ska bara skriva klart detta för att sedan lägga mig ned en sväng då jag är liite slut efter 37 minuter magträning - 50 sit-ups - 37 minuter magträning - 20 armhävningar. Fy sjuttom bubblan vad jag ska vila och kolla på CSI New York. =) 
 
 

Comments
Jossan säger:

Hej på din novell som heter firststeptwoforever så sa du att du hade skaffat en ny hemsida med sexnoveller och jag skulle vilja ha länken jag har skrivit en kammentar på det inläget där du skrev det men har inte fått någon länk skulle du kunna skicka den till mig?

Postat: -



Mickan - / My Life In My Words säger:

Jag gör så gott jag kan, även fast det inte ät mycket! Det gör ont att veta hur du mår nu! Och så kan jag inte göra så mycket åt saken. Kunde jag så skulle jag göra allt för att får dig att skratta och le igen, på riktigt!
Jag gör det jag kan, och hoppas att det räcker iaf en liten bit! ♥♥♥

Postat: - URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se



Mickan - / My Life In My Words säger:

Va bra :) Känns skönt att veta att jag räcker till :) Haha, jaaa just ja :D U love my sneezes :P ♥♥♥

Postat: - URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback