Mitt Liv.

Var ett tag sedan.

Jag har en som nog kommer få en chock när hon ser att det är uppdaterat här inne. ^ Men det får min vän Mikaela stå ut med. Någon gång måste man ju damma av bloggen lite också. Har dock egentligen inget viktigt att skriva, men tänkte, då jag hade lite tid, att ändå göra ett inlägg. :) 
 
Denna dag kan inte bli bättre, Justin släppte sin nya musik video, och jag älskade det jag såg. Dock borde det vara olagligt att vara så sexig. ^ Men huvudsaken var att han hade kul. För det såg man verkligen att han hade. 
 
Mycket har hänt på så kort tid, men det finns inget som kan ta bort mitt leende från mina läppar idag. ♥ 
 
 

Comments
Mickan - / My Life In My Words säger:

No shit! Du är ju bokstavligen sämst på att uppdatera här ;) Men det gör inget! I kinda love ya anyways! :D ♥

Postat: - URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback