Kändisar.

Justin Bieber vs. One Direction

Jag har nyss gett 1D´s film en chans. Dock klarade jag mig bara genom halva innan jag blev riktigt förbannad. ^ Eller ja, jag slog av filmen och slog igång solsidan som är så mycket bättre. 
 
MEN, jag har absolut inget emot 1D på det sättet, gillar bara inte hur dom gjorde filmen. Den är PRECIS som Never Say Never, och det är Justin´s film. Så det så. 
 
Folk får absolut tycka vad dom vill. Gillar inte deras musik, och det räcker för mig för att inte bry mig i dom. =D 
 
• 
 
På tordag ska jag ta med mig Johannas små änglar på bio och se Justins nya film Believe. Tror den är så mycket bättre än både Never Say Never och This Is Us. 
 
 
 
 

Comments
Anonym säger:

Haha, fast bara så du vet så härmade inte One Direction never say never.. Vad tror du egentligen en dokumentär är? Det är tex hur dem blev känd..

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback