Mitt Liv.

Mublerat om.

Under tiden som mamma vart hemma och varit sjuk så har jag rensat hela lysan, jag har pekat och hon har sagt ja eller nej. Hon kastade till och med sin jacka som hon haft i 17 år, på tiden kan man tycka. ^ haha.. Sen har jag mublerat om vardagsrummet och gjort det mycket större. Man kan nästan tro att jag har byggt ut det också. ^ haha..
 
Dock blev det en liten olycka när jag skulle mublera om, då antenn kabeln låg på golvet och jag klev in den i foten. Jag trodde dock att det skulle trilla ur en runt köttbit ur foten, men så illa var det inte. (A) Mamma fick plåstra om mig. ♥
 
 
Undra sa flundra vad man ska hitta på en dag som denna då? Solen skiner men det är typ 20 minus grader ute, så det känns inte så lockande att gå ut och behöva skrapa fram bilen. :P haha
 
Har precis kommit ut ur duschen så än på ett tag kommer jag inte göra så mkt. haha.. kanske skulle ta och städa mitt eget rum nu är jag städat hela lyan. haha. (A)
 

Comments
amanda bieber säger:

hej! du är belieber va ? :D är du född 1991 ? :D det är iaf jag och jag är belieber :)

Postat: - URL/Blogg: http://overboard.webblogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback