Mitt Liv.

Jag är sjuk.

Det gör ont i min hals, och min näsa ser ut som Mickael Jacksson 2.0 snart, den är så torr att den trillar av snart. ^ haha, så jäävla jobbigt. Jag har så mycket snor och slem överallt att jag snart trillar ur sängen. (A) haha, det värsta är ju locken som jag har i öronen. haha... 
 
 
Jag hade det riktigt kul i Oslo över jul faktiskt, god mat och trevligt sällskap. :) Resan dit gick hur fort som helst, och lika hem, jag trodde faktiskt det skulle ta låångt tid, men det gick bra. =) 
 
Äh, egentligen har jag inte att skriva, så jag slutar. ^ haha
 
 
 
Har sett tre delar av en dokumentär om Olif Palme idag. #NoLife ^ 

Comments
anna säger:

älskar din blogg

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback