Mitt Liv.

Vilken dröm jag hade.

Ibland blir jag faktiskt lite rädd för mig själv när det kommer till mina drömmar. ^ haha 
 
Jag vaknade inatt runt 2 av att jag drömde att jag hörde hur ytterdörren öppnades och stängdes. Dock visste jag inte riktigt om jag skulle våga mig upp ur sängen eller om jag skulle krypa in i täcket. ^ Men tillslut var jag för pissnödig för att stanna kvar i sängen, så jag smög omkring här i lyan och spanade i mörkret. Måste sett roligt ut. Men iallafall, när jag passerade dörren så fick jag en känsla i kroppen om att jag borde kolla om dörren verkligen är låst. Det var den INTE, då for tankarna omkring hej vilt i mitt huvud. ^ Jag låste fort som fan, pissade och kastade mig i sängen. haha.. 
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback