Filmer / Serier / TV.

90210 - Avslutad

Nu har jag avslutat ännu en serie som jag följt i över 5 år, men nu är sista avsnittet sett. Det är ganska skönt att ha avslutat ännu en, då jag bara för några veckor sedan avslutade Gossip Girl. 
 
Ibland har jag velat slita sönder skivorna.
• Naomi blev våldtagen av den där läraren.
• När Adrianna bytte ut Silvers medicin så hon höll på att spåra ur totalt.
• När Annie hängde med den där dåran Jesper.
• Eller alla gånger som Liam bytt tjej till någon värre än den han hade tidigare. ^ 
• Navids konstiga sätt mot alla, sån mes. 
• Dixon´s beroende av ADHD medicin. =P 
• Jen´s hela medverkan i serien har irriterat mig till max. ^
 
Ett överraskat slut, men bra. ♥ Och jag är som sagt ganska glad att det äntligen är över, nu kan jag fokusera på alla andra serier jag håller på med. Har nyss påbörjat en ny. =/ Dock var jag tvungen för dom gjorde en ny av vampire diaries, då det bara handlar om dom ursprungliga. ^ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback